top of page

TANKAR OCH REFLEKTIONER
med fokus på det som är på riktigt


Vi firar för lite. Och när vi väl gör det… så gör vi det halvdant.
Jag vet inte riktigt när det hände. När vi slutade fira livet på riktigt. När det blev något vi gör lite snabbt, något vi slänger ihop, något som mest ska checkas av. “Vi kan väl bara ses hemma? Det behöver inte vara något stort...."

Therese Willén
9 apr.2 min läsning


Hållbart entreprenörskap med hjärta
Jag har manifesterat. Jag har mediterat. Men jag har också gjort jobbet. Det här handlar om att bygga något som håller – utan att kompromissa med vem du är.

Therese Willén
23 feb.3 min läsning


VARFÖR SKA MAN BOKA EN FAMILJEFOTOGRAFERING?
De allra flesta mammor och pappor är ganska duktiga på att föreviga barnen under uppväxtåren, men hur ofta händer det att man lyckas få med alla på bild? Antingen blir det bilder där den ena föräldern är med och av erfarenhet är det oftast mamman som fotar pappan och barnen, när det sen är dags för pappan att ta kort på mamman och barnen ja då brukar de flesta mammor sucka över resultatet. Igenkänningsfaktor?! 🙈 Det viktigaste för mig! När jag fotar familjer är det allra vik

Therese Willén
10 feb. 20233 min läsning
bottom of page
.png)